• Lietuvos
  • login

  • Renginio data: 2020-01-29

    Renginio vieta: Viešbučio VILNIA restoranas UPĖ, Maironio g. 1

    Šių mini-mokymų metu siekėme suprasti vertinamojo pokalbio vertę, žinoti jo struktūrą ir gebėti pravesti jį sklandžiai be streso sau ir darbuotojui.

    Tai tema, kuri naudinga ir didesnio kolektyvo vadovei, ir tai, kuri dirba pati sau…

    Metų sandūroje dažnam kyla minčių: ar viską gerai darau? Kur link einu ir kur nueisiu, jei viską darysiu taip pat? Ką turiu padaryti, kad sužinočiau, ar einu tinkama kryptimi? Tenka stabtelti ir įsivertinti, pažvelgti kiek kitu kampu, nei kasdien.

    Ir tam yra sugalvota puiki priemonė – pokalbiai su darbuotojais. Arba su pačiu savimi… Beje, ryškėja tendencija, kad nepakanka tai daryti tik kartą per metus. Yra verslo segmentų, kuriuose augimas itin spartus, verslo aplinka greitai kintanti, o personalo kaita labai dinamiška, tad ten, kad verslas neprarastų savo konkurencinio pranašumo ir gerų specialistų, susitikimai su darbuotojais (kolegomis) turi vykti nuolat.

    Mokymus organizuoja: „Sėkmės laboratorija“, https://www.sekmeslab.lt/lt/

    Lektorė: Aida Gudaitienė,  verslo konsultantė, turinti psichologinį išsilavinimą ir daugiau kaip 17 metų pardavimo ir vadovaujamojo darbo patirtį. Aida specializuojasi klientų aptarnavimo, pardavimo, konfliktinių situacijų bei streso valdymo, veiklos vertinamojo pokalbio vedimo ir asmeninio koučingo srityse. Taip pat yra darbuotojų vertinimo Profiles International instrumentais konsultantė.

    Mini-mokymų “Vertinamasis pokalbis” metu buvo aptartos šios aktualiausios temos:

    Vertinamojo pokalbio vertė  – kodėl jis reikalingas?

    • Kokius didžiausius iššūkius patiria vadovai ir darbuotojai vertinamojo pokalbio metu?
    • Vertinamojo pokalbio tikslai, struktūra ir pokalbio planas.  Kas svarbiausia ruošiantis vertinamajam pokalbiui?
    • Ar mokame kelti tikslus, kad galėtume kuo objektyviau vertinti darbuotojų rezultatą metams pasibaigus?
    • Vertinamojo pokalbio dokumentų pavyzdžiai ir jų aptarimas.
    • Darbuotojų vertinimo skalės, matavimų kriterijai.
    • Kaip dirbti su darbuotoju visus metus, kad metinis pokalbis būtų efektyvus darbuotojo veiklos planavimo ir ugdymo įrankis?

    Praktika rodo, jog metinio pokalbio rezultatai ir vertė priklauso nuo vadovo gebėjimų tinkamai valdyti šį procesą. Teisingai pravestas vertinamasis pokalbis padeda suprasti abipusius, vadovo ir darbuotojo, lūkesčius, ugdo darbuotojo motyvaciją, tikslingai nukreipia kompetencijos augimą. Tai stiprina darbuotojo lojalumą organizacijai ir didina pasitikėjimą savimi ir vadovu.