• lt
  • login

  • Renginio data: 2019-02-28

    Renginio vieta: V.Kudirkos g. 45

    Vasario 28 d. Druskininkuose vyko konferencija „Kaip sugauti sėkmės paukštę?“.

    Kokio išmanymo ir savybių reiktų, kad galėtumėt save pavadinti laimės kūdikiu? Apie tai „Lietuvos žinių“ organizuotoje konferencijoje „Pagauk laimės paukštę“ susirinko kalbėtis žinomi verslininkai, psichologai, etiketo žinovai ir vizionieriai. Į „Grand SPA Lietuva“ konferencijų salę Druskininkuose susirinko žmonės, kuriuos vienija asmeninio tobulėjimo paieškos ir siekis atrasti atsakymą į klausimą: ką daryti ir kaip elgtis, kad kasdienybėje ir versle lydėtų sėkmė?
    Atidarymo metu konferencijos dalyvius pasveikino „Lietuvos žinių“ vyriausiasis redaktorius Ramūnas Terleckas.
    Neatsiejama sėkmingo tobulėjimo paslaptis – interaktyvių technologijų išmanymas bei gebėjimas suvokti savo auditorijos poreikius socialinėje erdvėje. Agentūros „Key Communications“ partneris Klaudijus Jakimovas auditorijai atskleidė, kaip išnaudoti socialinius tinklus sėkmei pasiekti. K. Jakimovas pasidžiaugė, kad šalies verslo integracija į socialinius tinklus bei interaktyvius reklamos sprendimus yra pakankamai nemaža, tačiau apgailestavo, kad nemažai lietuvių vis dar nežino, kaip išnaudoti internetą pilnu pajėgumu, o bandydami kurti strategijas patys neretai padaro klaidų.
    Naujo kontakto išplėtojimui svarbiausias laikotarpis – pirmosios dvi paros. Kito konferencijos „Pagauk laimės paukštę“ pranešimo metu, Lietuvos verslo konfederacijos generalinis direktorius Andrius Nikitinas kvietė kartu pasvarstyti, kiek procentų sėkmės glūdi kontaktuose.
    Lietuvos laisvosios rinkos instituto prezidentas Žilvinas Šilėnas pranešimą pradėjo intriguojančiu pareiškimu apie tai, kad žodį „sėkmė“ apskritai reikėtų uždrausti: „nesu draudimų šalininkas, tačiau norėčiau, kad Lietuvoje būtų uždraustas žodis sėkmė ir jis būtų pakeistas dviem žodžiais, kurių vienas reiškia atsitiktinumą, o kitas – produktyvaus ir kryptingo darbo rezultatą.“ Anot jo, verslininkas iš darbo jėgos, technologijų, kapitalo bei žemės sukuria naudingą produktą, tad turėtų būtų laikomas ne sėkmės kūdikiu, bet kūrėju. Ž. Šilėnas taip pat skeptiškai atsiliepė apie lietuvių įsivaizdavimą, jog verslo užduotis yra kurti darbo vietas. Jis pabrėžė, kad pirminė verslo paskirtis turėtų būti produkto kūrimas, o verslo orientaciją į darbo vietų kūrimą, esą, primena bandymą iškasti karjerą šaukšteliais. Bandant atrasti atsakymą, kodėl lietuvių požiūris į verslą vis dar nėra labai teigiamas, pranešėjas negailėjo kritikos net lietuvių kalbai: „Pats žodis verslininkas yra dirbtinis ir nesukuria teigiamos reikšmės, o dažniau turi net neigiamą.“ Anot Ž. Šilėno, net patys verslininkai kartais bijo taip save vadinti. Vietoje to jie mieliau save įvardina pramonininkais, darbdaviais ir pan.

    „Netapkite tais verslininkais, kurie bijo savo paties šešėlio“, – patarė ekonomistas.

    Daugiau skaitykite: https://www.lzinios.lt/Ekonomika/sekmes-receptai-nuo-socialiniu-tinklu-iki-tradicines-vizitines-korteles/282921
    © Lietuvos žinios

    Renginio organizatorius: Lietuvos žinios
    Renginio partneriai: Grand SPA Lietuva, Verslo Moterų Asociacija; L’OCCITANE en Provence, Lietuvos verslo konfederacija